Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Specjalista do spraw obsługi klienta z językiem niemieckim
Rekrutacja odbyła się:luty 2016, Kraków
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
To ogłoszenie od razy przykuło moją uwagę. Mnóstwo benefitów, fajny program socjalny i obietnica wysokich zarobków. Ogłoszenie było po angielsku, a w wymaganiach dodatkowo płynny niemiecki. Wtedy zaświeciła mi się lampka w głowie - będzie ciężko. Ale do odważnych świat należy ;) Kliknąłem "aplikuj" i poszło. I równie szybko "przyszło". Odpowiedź pozytywna. Nie powiem, bardzo się z tego ucieszyłem. Mieli opcję "rozmów zdalnych", ale nie było mi to do niczego potrzebne, mieszkam w Krakowie, więc bez problemu mogłem się umówić na spotkanie stacjonarne. Rozmowa na miejscu dotyczyła punktów mojego CV i odbyła się w całości po angielsku. Nie była specjalnie trudna, znam słówka "branżowe", z gramatyką też mi całkiem po drodze, także to nie było problemem. Dowiedziałem się trochę o moim stanowisku i o tym, co miałbym robić. Na koniec powiedzieli, że dadzą znać w przeciągu kilku dni, co i jak, niezależnie od wyniku rozmowy. Cóż, po kilku dniach dostałem wiadomość zwrotną, że jednak nie przeszedłem dalej. Wielka szkoda, ale bardzo cenię u pracodawców to, że pamiętają też o tych, którym się "powinęła noga", to świadczy o kulturze i poziomie firmy.
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.