Santander Consumer Bank to lider na rynku consumer finance w Polsce. Możesz rozwijać się tu w różnych obszarach związanych ze współczesną bankowością, a praca stanowi wiele okazji do codziennego uśmiechu i zadań wykonywanych w przyjaznej atmosferze.
Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Doradca Klienta
Rekrutacja odbyła się:styczeń 2017, Płock
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
I. Aplikacja czyli dosłownie mówiąc przesłanie CV i listu motywacyjnego. II. Rozmowa telefoniczna jako pierwszy etap takiej prawdziwej rekrutacji. Moje odczucia po tej rozmowie były mieszane ciężko powiedzieć czy się przejdzie dalej i niczego konkretnego dowiedzieć się nie da jedynie może rekruter ma jaśniejszy obraz sytuacji. III. Rozmowa w firmie dotycząca wykształcenia, doświadczenia, oczekiwań, umiejętności itp itd. Dosłownie wszystkiego o czym tylko można pomyśleć w kontekście rekrutacji. Bardzo rozbudowana rozmowa jakiej się można nie spodziewać.
Aplikowałeś na: Agent Zewnętrzny
Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Wrocław
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Na wstępie rozmowa telefoniczna. Dopytanie o dokumenty aplikacyjne, omówienie kilku spraw, wyjaśnienie i odpowiedź na pytanie o dyspozycyjność/oczekiwania. Po pozytywnym przejściu przez tą część rozmowa w siedzibie firmy. Sporo dłuższa, ale nie jakaś bardzo długa. Przejście przez podobne tematy jak przy pierwszej - doświadczenie, dyspozycyjność, oczekiwania, prawo jazdy, umiejętności sprzedażowe. Do tego zestawu informacje od nich o przyszłych obowiązkach i tym co mogą zaproponować na takim stanowisku i jak to wszystko ma wyglądać.
Aplikowałeś na: Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Rekrutacja odbyła się:wrzesień 2016, Wrocław
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Ciężko byłoby powiedzieć, że to trudna rekrutacja itp. Jak coś co składa się z jednej i to krótkiej rozmowy może być trudne? Nie może co najwyżej komuś się mogą nie spodobać warunki albo oni wybiorą sobie lepszego kandydata patrząc na doświadczenie w obsłudze klienta. Inaczej praca gwarantowana ;) Po ogłoszeniu ciężko powiedzieć o co mogą pytać to ja podpowiem - > mnie pytali o doświadczenie, dyspozycyjność, finanse i kiedy mogę zaczynać :) To tak z grubsza, ale wystarczy żeby się zorientować jak to może wyglądać :)
Aplikowałeś na: Doradca klienta
Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2016, Opole
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Spodziewałam się, że ta rekrutacja będzie konkretna i taka właśnie była. Na tej jednej rozmowie masa różnych pytań - nie wszystkie na pewno zapamiętałam, ale to co pamiętam: kiedy mogę zacząć, ile chce zarabiać, gdzie wcześniej pracowałam, jaki mam poziom wykształcenia, czy znam produkty finansowe, czy lubię pracować z klientem Do tego sprawdzali dykcję - trzeba było przeczytać wyraźnie jakiś tekst w stylu łamańców językowych a to zawsze jest trudne Nie mam uwag do tej rekrutacji. Kompetentnie, miło, konkretnie
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.