Foundever

Logo Foundever
+ Dodaj opinię
Obsługa Klienta / Call Center

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Rozmowy kwalifikacyjne w Foundever

(2)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

2 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Customer Service Professional

Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2015, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Moim zdaniem to była dosyć łatwa rekrutacja. Składała się z testu technicznego w którym było full pytań i to jeszcze wielokrotnego wyboru… Do tego test z języka (angielski) i coś co mnie zdziwiło czyli test z szybkiego pisania na klawiaturze. Testy sprawdzają od razu i jest rozmowa, na której głównie oni gadają, mówiąc, co firma może zaoferować i na czym by miała polegać praca. Tam był chyba Menager i ktoś jeszcze. Ogólnie to pytania dosyć łatwe, wszystko szło sprawnie, doświadczenie, umiejętności, język itp. Nie wiem, czemu nie przeszedłem dalej.

Rozwiń
Data dodania: 23.04.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 1
nie 1

Aplikowałeś na: Specjalista ds. obsługi klienta

Rekrutacja odbyła się:grudzień 2015, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 4

Moje relacja:

Pierwsze skojarzenie z kwalifikacją do Sitela - rozbudowana. Sprawdzają wszystko, co się da. Najpierw podczas spotkania dostaje się test z języka niemieckiego (ja starałam się o stanowisko właśnie z niemieckim, pewnie to bywa różnie) taki na średnim poziomie, później dostaje się test z szybkości pisania na klawiaturze. Dopiero po tej serii testów jest czas na rozmowę. Bardzo dużo mówią o tym, jak jest super, różowo i kolorowo. Przedstawiają bardzo dobre warunki pracy itp. W sumie nie wiem, co o tym myśleć, bo ostatecznie dostałam lepszą propozycję i zrezygnowałam ze współpracy z nimi. Ogólnie spodziewajcie się pytań o doświadczenie, jeśli je macie, o obsługę kompa, jakieś programy i prośbę o pogadanie chwilę po niemiecku (chyba ogólnie w jakimś języku obcym, którego wymagają). Nie ma stresu, ale sporo czasu trzeba u nich spędzić.

Rozwiń
Data dodania: 03.01.2015
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 1
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.